çılgın pornosu,çılgın sikişi izle,çılgın porno seyret,çılgın sex videosu,çılgın seks,çılgın video izle,




Son Yorumlar Tümü

Sikiş Uzmanı2014-06-06

bu kızı ben çok sikmek istiyorum admin kardeş bi yardımcı olsan da iletişim adreslerini versen şunu çatır çutur patır kütür içesine bi siksem olm..

serkan2014-06-06

yokmu şimdi bir tane bayan benimle karşılıklı olarak yüzler görünmeden sykpeden kamera açarak fantazilerimde zevki sımsıcak duyguları şehveti tut..

soner2014-06-05

adım soner arkadaş ve dostluk için tanışmak isteyen bayanlar arayıp mesaj atabilir kiöse çekinmesin oyle kotu biri degilim..

olgunerkek2014-06-05

offf azdırıcı bir film kazık gibi oldum.ben denlzllden murat olgun erkeğim.her yaştan bayanlardan çağrıve tanıtıcı msj bekliyorum ..

tolga2014-06-05

bursalı bayanlar ..

sülav2014-06-05

selam kızlar nasılsınız..

Çılgın Etiketi ile ilgili video Karma pozisyonda sikiş

Video Detayları

Video Açıklama:kızı kanepenın uzerıne atıp dayıyo yarragı. sarısın hatun hemen boşalıyor
Süre:23:43
Tarih:2014-06-05
Etiketler: Bu Video İçin Etiket Eklenmemiş!
İzlenme:9037
Video Linki:
01:31
21321Kez İzlendi
04:35
21991Kez İzlendi
04:58
19881Kez İzlendi
89:47
23057Kez İzlendi

çılgın Etiketi ile ilgili hikaye sonuçları

27998 Kere Okundu Gönderen : yunus / istanbul

Orospu melisayı götünden siktim

merhaba pornoizliyenler.om okuyucuları.Ben suanda 19 yaşındayım ve 18 yaşındayken başımdan tamamen geçen bi olayı anlatıcağım size ozaman lise sona gidiyodum 4. dersin tenefüsü 40 dakika(öğle tenefüsü) herneyse okulda melisa diye bir kız vardı herkez tarafından tanılmıs orospunun tekiydi,kantinden yemeğimi almıstım üstüme ketcap döküldü ve yıkamaya tuvalete cıktım tam dısarı cıkarken melisa beni içeri doğru ittirdi ve tuvaletin birine d...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!
18797 Kere Okundu Gönderen : fıstıkçı / van

Komşumla Ultra Seks günleri

slm millet bu yazdıklarmın hepsi gercektir.komşun x yeni taşındıgın sitede oturan cok sexsi bı bayandı sürekli göz göze gelirdik her başında beni mum gibi eritirdi ona her baktıktan sonra ilk işim vc otuzbir çekmeti birgün evde yanlız oturken kapı caldı komşum x anahtarını misafirlikte unuttugunu eşi gelinceye kadar bekleye bilirmiyim diye sordu tabıkı bende hayhay diye içeri aldım dedeim oglum fırsat bu fırsat oturduk karsım oturdu uzu...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!
31304 Kere Okundu Gönderen : Sezer / istanbul

OROSPU KARIM Ve Seks ilişkileri

Merhabalar ben Sezer. Daha önceki yazımda amcamla karım eylülü anlatmıştım. Buda devamı. Karım artık iyice amcamın karısı olmuştu ayda bir kere bana yalvar yakar siktiriyodu kendini. Amcamsa dahada ileriye gidip kendi siktiği yetmiyomuş gibi karımı siktirmediği kimse kalmamıştı. Karım halinden gayet memnundu.İlk grup siktiği olayı anlatacağım. Bi akşam iş çıkışı eve gelip yemeğimi yedim amcam telefon edip geliyorum bişey konuşacaz ...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!
35891 Kere Okundu Gönderen : can / istanbul

arap kızın ateşli pembe amını büyük sikime doyurdum

mrb lar ben can batman dan yaşım 29 karizmatik sıcak bir güneydoğu erkeyiyim bir kaç hikaye okudum hoşuma giti bende yaşadığım en etkileyici anımı burda paylaşmak istedim ben işlerim için batman dan nusaybine gitim i akşam 5 gibi batmana dönüş yaptım yol üzerinde el kaldıran genç bir erkek gördüm kararsız olsamda durdum bindirdim midyata kadar gideceyini söledi rica eti neyseki arabaya aldım 20 yaşlarında yakışıklı bir gençti ve çokta e...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!